Uhkatilanteet ja haastavat asiakaskohtaamiset

Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat välttämättömiä taitoja hallita uhkaavia tilanteita.

Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet ovat tänä päivänä niin yleinen ongelma, että joillakin toimialoilla niitä pidetään jo ammattiin kuuluvana pakollisena haittana. Yritykset ovat pääsääntöisesti varautuneet uhkiin hyvin ohjeistuksilla ja turvallisuusprosesseilla, mutta usein haasteena on yksilötason kyky hallita eskaloituneita asiakaspalvelutilanteita.

Valmennuksemme ovat samaan aikaan opettavia, interaktiivisia ja viihdyttäviä, ja ne räätälöidään asiakkaan toimialan ja tarpeen mukaan.

Valmennuksesta hyötyvät mm. kaikki asiakaspalvelutyötä tekevät toimialasta riippumatta.

Kiinnostaako uhkatilannevalmennus? Kerromme mielellämme lisää, ota yhteyttä tästä.